نوبت دهی تلفنی

سیستم نوبت دهی تلفنی داده آوران بر پایه سیستم مدیریت نوبت این شرکت بنا نهاده شده است، که با نصب تجهیزات سخت افزاری مرتبط برای مرکز آماده میگردد ( پیکر بندی سانترال و خطوط تلفن ).

سیستم نوبت تلفنی گویا به دو طریق به تماس گیرنده ارائه خدمت مینماید:

  1- فقط رزرو نوبت

  2- ارائه نوبت قطعی

در هر دو روش، سامانه با دریافت اولین نوبت از مشتری اطلاعات کلی به همراه اطلاعاتی در مورد چگونگی دریافت نوبت را بصورت پیامک برای شخص ارسال می نماید، این پیامک می‌تواند حاوی اطلاعاتی نظیر روز، ساعت، نام خدمت دریافت شده، نام پزشک و کدپیگیری بوده که به دلخواه مدیر(ادمین) قابل تغییر است و می‌تواند شامل شماره نوبت و یا زمان حضور بیمار در مرکز به صورت آپشنال باشد.

برخی امکانات و مزایای سیستم نوبت دهی تلفنی داده آوران نسبت به سایر سیستم های خودکار تلفنی 

  • بدون نیاز به پیکربندی مجدد برای نوبت تلفنی ( از تعاریف وارد شده برای نوبت حضوری استفاده میگردد )
  • حداقل سخت افزار مورد نیاز و بدون هزینه مجزا برای نصب و راه اندازی
  • نوبت دهی شبانه روزی بدون نیاز به اپراتور
  • ذخیره شماره تماس گیرنده و نمایش کالر آی دی
  • دریافت شماره بیمه تماس گیرنده
  • دارای امکان ثبت پیام صوتی توسط تماس گیرنده
  • ارائه کد پیگیری به کاربر

برای مراکزی که تلفن گویا به تنهایی پاسخگوی نیاز مرکز نباشد، می توانند از ترکیب اپراتور با تلفن گویا استفاده نمایند

بخشی از امکانات نوبت دهی تلفنی با امکان پرداخت آنلاین

  • قابلیت پاسخ‌دهی از ۲ تا ۱۲۰خط همزمان و بصورت اتوماتیک (E1،SipTrunk و خطوط شهری)
  • قابلیت اخذ نوبت تلفنی از تخصص و پزشک مورد نظر در هر ساعت از شبانه روز
  • قابلیت کنسل کردن نوبت اخذ شده توسط کاربر و یا توسط بیمار
  • امکان پیگیری نوبت گرفته شده
  • امکان ترکیب اپراتور با تلفن گویا برای مراکز خاص
  • قابلیت اخذ نوبت بوسیله کد سه رقمی اختصاصی پزشک
  • قابلیت تفکیک اتباع ایرانی از خارجی در نوبتدهی تلفنی
  • امکان دریافت سریعترین نوبت و دریافت اولین نوبت خالی در سیستم
  • قابلیت شناسایی و یا تغییر وضیعت افراد بلاک شده توسط ادمین برنامه
  • امکان دریافت کد ملی بیمار و تشخیص صحیح بودن کد ملی وارد شده
  • قابلیت بلاک کردن اتوماتیک افراد سودجویی که نوبت‌های کاذب اخذ می‌کنند
  • یکپارچگی نوبت‌های ارائه شده تلفنی با اینترنتی، اپلیکیشن، UDDS و حضوری
  • امکان ایجاد فایل صوتی توضیحات و افزودن اطلاعات در رابطه با یک پزشک خاص
  • امکان دریافت شماره موبایل بیمار جهت ارسال پیامک و استفاده در گزارشگیری